MYŚL POZYTYWNIE





                                           
Wiosna, słońce, więc zaczynam o sile pozytywnego myślenia. Na niej bowiem opierają się trzy powyższe przykłady. Pierwsze dwa, czyli bożonarodzeniowy aniołek z kościelnej szopki i kolorowa skarbonko-gra z Tate Gallery poprzez zabawę skłaniają nas do radosnego wydawania pieniędzy. Niby niewielki wydatek, ale jakby tak policzyć ile wydali moi rodzice w czasie mojego dzieciństwa, za sprawą tej miło kiwającej główki, to może wyszła by z tego konkretna suma. Podobnie pomyślało angielskie Tate, gdy zauważyło, że zwykłymi skarbonkami tuż przy wejściu do galerii nie interesuje się za dużo ludzi. Za to skarbonką, do której wrzucona moneta odbija się od kolorowych elementów interesuje się już znacznie więcej. No i ostatni przykład pozytywnej kampanii Volkswagena, która promuje markę poprzez pokazanie jak zabawa może zmieniać świat.
Fot: ze strony Tate Gallery i Garnek.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz